kalam pembuka bicara

Friday, March 11, 2011

Program Pemantapan akidah dan ziarah ramah mesra bersama masyarakat orang asli


assalamualaikum semua...alhamdulillah..ana baru je blk dr satu program yg di anjurkan oleh MUIP(Majlis Ugama Islam Pahang) di kampung org asli sg enggang,lanchang,Pahang.Program yg dilangsungkan selama 3 hari ini sedikit sebanyak menyutik rasa semangat dan berbangga kerana di dalam program kali ini...Alhamdulillah..seramai 7 orang saudara baru memeluk agama islam...

.: Bergambar bersama-sama barisan tenaga kerja program :.

.: Bersama masyarakat orang asli kaum che wong(golongan ni pemalu sket):.

.: me with akhi lukman :.

.: meredah hutan belantara demi mencapai objektif program..subhanaAllah :.

.: salah seorang bayi anak orang asli..comelll :.

.: saat lafaz syahadah oleh saudara2 baru(setelah selesai..tak sedar air mata mengalir) :.

.: akhi jabir(pengarah program) di temuramah oleh wartawan dari tv al hijrah..program ni dapat liputan dari tv berkenaan..syukran :.

alhamdulillah..program ini berjalan dgn lancar skali..ana sgt sronok sgt dapat involve dlm aktiviti2 mcm ni..dan berharap akan dpt pergi lagi..ade lagi gambar yg di ambil..tp rasenye tak ter upload kerana lebih kurang 1ooo lebih gambar yg ade..hehe..

4 comments:

Maizatul Akmal said...

Tahniah ye akhi kabir... hheh!!
satu pengalaman yang xakn dilupakan oleh sesiapa..

Seindah CiptaanNya said...

Syukran2...btol3x...pengalaman yg begitu indah dan tidak dpt dilupakan...moga dpt lg pergi program2 mcm ni..

ummu said...

assalamualaikum saudara
ya Allah comelnya beby tu.geram saya tengok.
mohon izin link entry ini di posting wordpress saya ya,sekian wassalam

Seindah CiptaanNya said...

ummu : tafadhal..huhu

Post a Comment