kalam pembuka bicara

Tuesday, December 14, 2010

Secebis Bingkisan untuk kenangan..Kem MATAF sesi ke 3 (SAR Bandar Teluk Intan) Part 1

.: Peserta lelaki :.


.:Peserta perempuan :.


.: Bacaan Yasin dan Tahlil :.



.: Ziarah dan muhasabah diri di kubur :.







.: Muhasabah diri ku :.


.: semase dlm LDK (tgk la pe jadi ngan bdk2 ni,haha) :.


.: mase qiam..huhu,muke ngantok je :.



.: sempat lg posing..huhu :.


.: Ustaz fauzi,aku dan acik bersama peserta kem dgn gaya tersendiri :.




.: abg2 fasi yg dah penat..tp diorng tak penat lg..hattoi.!! :.


.: lutfi and me :.


.: bergambar kenangan seblum balik :.


p/s : sebenarnya byk lg gambar..tp insyaAllah akan di upload lg..disebabkan line tak brape nk lancar...akan disambung kemudian ye..harap bersabar..hehe















6 comments:

atikahtarmizi said...

bestnye..
:D

Seindah CiptaanNya said...

meeeeemmmmmaaaaannnnngggg BBBBEeeeesssstttt...!!!
huhuhu...kem ni mmg terbaik...

atikahtarmizi said...

jp..cbe nta tgk gmbo yg bertajuk "Ustaz fauzi,aku dan acik bersama peserta kem dgn gaya tersendiri"

adakah betul apa yg ana nmpak?

ustaz dikepit oleh 2 org student perempuan? letak tangan mereka di bahu ustaz?

ish..musykil2..

Seindah CiptaanNya said...

for ur information..diorng tu anak sedare ustaz fauzi..huhu...diorng mmg rapat...yg dkt ngan ustaz tu ade 3 anak buah die...n then tu baru yg perempuan..anak2 buah die yg lelaki pn rmai yg join...huhu...jgn salah sangke ya ukhti..hehe..maaf kerna tak terangkan ngan lebih lanjut..

atikahtarmizi said...

ooo..ye ke...
bkn apa..1 gambar tu blh membawa 1001 makna. mcm2 taksiran org boleh buat.

Seindah CiptaanNya said...

salah ana jgk letak gambar tu..
buat org lain salah tafsiran..
ana asif jiddan..

Post a Comment