kalam pembuka bicara

Friday, April 6, 2012

inilah diriku

maafkan diri ini jika diri kalian terasa dengan tindakan ku.....

situasi
1.Marah.

Cara Ku : Berdiamkan diri

Orang lihat : Sombong/tak reti bergaul dgn masyarakat dll

2.Sedih

Cara Ku : Dihadapan mu kau lihat ku 'hapening'

orang lihat : Suka sangat la dia ni

3.Tertekan :

Cara Ku : 'Hide'(tu je yg ku reti)

orang lihat : mulalah tu

.:hakikatnya tiada siapa yang memahami diri ini,sekadar apa yang dizahirkan sahaja yang mampu diterjemah,setiap langkah dan waktu ku tempuh,tiada yang memahami hakikatnya diri ini goyah daripada latunan ujianNya,Ku perlukan seorang teman dan sahabat yang setia memahami disisi:.

Mood : Blur/Stress:puteh_10:

Allah jua tempat yang paling sempurna diletakkan pengaduan ku

Allah..Allah..Allah

~wahai teman,maafkanlah diri ini yang lemah dan hina,tidak lain bukan kerana ingin menguriskan hatimu,tapi sekadar ingin melihat mu gembira,biarkan aku ini yang lemah tidak bermaya,asalkan mu gembira dan mampu mendongak ke langit melihat kebesaranNya,itu tujuan ku,itu matlamatku,kan ku cuba laksanakan dibawah kesedaran mu,tidaklah melainkan hanya melihat hamparan senyuman di wajah mu~

p/s : mood malam ni mcm2..
:mTorchlight:

1 comments:

Maizatul Akmal said...

ok ... taw dah :D

Post a Comment