kalam pembuka bicara

Monday, December 21, 2009

DugaanMu terhadapku...huhu...sakitnya..!!

Ya allah...ku mohon kekuatan drMu Ya Rabb..huhu..nak tau kenapa..??:puteh_10:
kelmarin saya br je melakukan aktiviti yg paling saya gemar..FUTSAL pada waktu malam lebih kurang pkl 10 keatas..nk dijadikan cerite..aritu mmg sy penat sgt..:puteh_25:,so disebabkan sahabat sy da janji ngan sahabat die..so mmg tak dpt nk di cancel kn la..act ade team yg nak lwn sgt dgn team sy...dgn keadaan badan yg asyik sengal2 je..sy ikut je la diorng..(pantang dgr futsal je sy ni,hampir pasti nk join..huhu),sampai2 sana..ingatkan da boleh main..last2 team yg nk lwn kami tu br nk otw ke tempat kejadian..aduh...janjinye pkl 10,n then tukar pkl 10.30..setelah lama menunggu..team yg satu ni masih tak nmpk btng hidung..sahabat sy call la diorng..kate mereka:puteh_15:mereka tgh otw nk dtg..angin satu bdn dibuatnye..:puteh_28:so game terpakse ditunda ke pkl 11..kirenye kami da tunggu hampir 1 jam kat tempat futsal...da la bdn terasa sengal2..plus da ngantok dibuatnye...akhirnya..!!!:puteh_18:smmp la diorng tepat pkl 11..haish..,,so nk dijadikan cerite bermain la kami selama 2jam...(katenye nk main 1 jam:puteh_22:),.ape yg terjadi pd saya..??
haa...minit2 terakhir perlawanan(eceh..da mcm pengulas sukan da..hehe),saya diasak teruk oleh team lwn..salah seorng drpd mereka menerjah saya dgn kakinya yg agak keras..dan saya terus 'terbang' seperti burung dilangit..haha..dan yg menjadi masalahnya adalah..saya jatuh dlm keadaan yg kurang tepat..dgn bdn tersembam..dan dibawahnya tgn sy yg digenggam erat seperti penumbuk...sy jatuh tepat diatasnya mengenai rusuk saya..aduh..kesakitannya amatlah perit..senak sekejap la dibuatnya..:puteh_20:,boleh dikatakn 'tangan makan tuan'..begitulah yg saya alami...terpaksalah sy dipapah keluar..kerana saya da nmpk 'bintang'..haha..:pandaGeli_32:,dipendekkn cerite..sampai sekarang saya masih merasai kesakitanya dan lebih memeritkan apabila nk bgn dr tido..rase2 saya mayB tulang rusuk saya terseliuh agaknya...erm..dan ditambahkan lagi 'perisa'..ptg td sy bwk motor...tgh leka nk mengelak lubang disebelah kiri tanpa melihat kekanan..kaki sebelah kanan sy dlm keadaan 'free gear' tersangkut diantara batu dan tayar..:puteh_8:..argh..!!..itulah perkataan spontan yg keluar dr mulut ini...dah la bdn sengal2+sakit bdn+kaki terseliuh=apalah nasibku..:puteh_25:,serba tak kene je...erm..so ari ni sy jd pesakit luar dirumah(kuar jgk pg on9,hehe)..takpe2 sabar je la saya mampu..aku redha dgn nasib ku ini..:puteh_11:..Sekian.!

0 comments:

Post a Comment