kalam pembuka bicara

Saturday, June 20, 2009

Mewakili Selangor ke Peringkat Kebangsaan...






Alhamdulillah..pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Cikgu Syazly
coz sudi memberi kebenaran untuk saya hadir melihat sendiri kumpulan ini berlatih..huhu,,kenape saya tertarik dengan kumpulan ini..??adakah antara sebabnya mereka terdiri daripada perempuan..??mungkin kerana mereka ini lawa..??...semestinya bukan itu sebabnye ok.... saya begitu tertarik kerana bakat yang mereka miliki itu yg menyebabkan hati saya teringin sangat hendak mengenali begitu rapat dengan mereka..Dengan tunjuk ajar dari cikgu mereka iaitu Cikgu syazly sendiri...kumpulan ini telah berjaya memenangi pertandingan nasyid di peringkat negeri selangor...dan sekarang mereka sedang giat berlatih untuk persiapan ke peringkat kebangsaan yang akan berlangsung pada 14/07/09 di kuantan pahang...ape2 pn....saya doakan kejayaan mereka di kuantan nanti...

p/s: kepada rakyat selangor..marilah kite memberi sokongan yang jitu kepada adik2 dari sekolah kebangsaan teluk pulai,klang ini..huhu...caiyok2...majulah nasyid demi agama...hehe

0 comments:

Post a Comment