kalam pembuka bicara

Sunday, May 31, 2009

Amal Islami 2009-zon selayang

Alhamdulillah...pada tanggal 25 april 2009..anak2 buah saya telah mengikuti pertandingan nasyid Amal Islami di sekolah agama selayang baru...pertandingan ini dibahagikan kepada dua kategori...iaitu nasyid lelaki dan nasyid perempuan...persaingan kali ini amat sengit kerana rata2 sekolah yang menghantar wakil amatlah hebat...masing2 mempunyai kekuatan vokal yg mengalakkan..walaupun anak2 buah saya kalah..tapi saya amat bepuas hati kerana persembahan yang diberikan oleh mereka diluar jangkaan saya..rata2 guru yg melihat terkejut kerana anak didik saya tidak mendapat tempat kerana kualiti yang diberikan jauh lebih layak dari yang mendapat tempat...walaupun begitu sudah menjadi adat ade yang kalah dan ade yang menang..tetapi ia tidak sesekali melemahkan semangat anak didik saya untuk bangkit pada masa akan datang...


-tengah menunggu giliran...last sekali...aduh.


antara peserta yang mengambil bahagian..


-tengah membuat persembahan..huhu

0 comments:

Post a Comment